HVIS JEG HAVDE MERE TID VILLE JEG..................

Ja! Hvis jeg havde mere tid ville jeg kaste mig ud i en MASSE dejlige projekter. Ville lige finde et mønster på en kappe, jeg havde set i et af mine håndarbejdsblade - hmmm... det nåede jeg aldrig, fordi da jeg havde bladret de første 10 blade igennem, havde jeg allerede, inde i mit hovede, fundet de første 20 MEGET mere vigtige ting jeg ihverttilfælde også skal nå at sy, ja - som jeg faktisk ikke kan leve uden!


Den fineste lille forklædekjole...

lige en mig kjole...



det fineste nattøj -
skal helt klart sy dragten - i stof med biler på, til min bilglade dreng og selvfølgelig en til prinsessen - motiv endnu ukendt!

Sad og bladrede gennem nogle af mine gamle Boligliv, den anden dag, og faldt over det her billede... Billedet er forsiden til en sybog fra 1977 -og trods det ret så slørede billede så læg liiige mærke til de vogne børnene står med - en kurvevugge og en lille rød barnevogn...

ja! det er så lillepigens vognpark anno 2012 - 35 år efter...
en gammel kurvevugge min mormor har leget med og en splinterny lille racerrød barnevogn
(som kan køre RIGTIG stærkt)
sjovt ik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar